Loading...
FAQ

Heb je een vraag?
Bekijk hier de meest gestelde vragen.

Over onze diensten & prijzen.

Wat kost een all-in website van Ssio Online?

Wij bieden de meest complete website van Nederland met CMS voor slechts € 599,- (exclusief btw).

Met onze all-in website maakt het niet uit hoeveel pagina’s je nodig hebt en zijn deze goed leesbaar op alle mobiele apparaten. Ons Webcareteam zorgt er voor dat je nieuwe website volledig naar jouw wensen en huisstijl wordt vormgegeven. Ook plaats het Webcareteam alle doorgegeven teksten en afbeeldingen. Zo weet je zeker dat jouw website gelijk klaar is voor gebruik.

Wat kost het Webcare Totaal ZZP abonnement per maand?

Voor het Webcare Totaal ZZP abonnement betaal je slechts € 69,- per maand (exclusief btw). Tijdelijk € 49,- per maand (exclusief btw).

Uniek! Achter de schermen houden wij je website o.a. up-to-date, snel en 24/7 extra veilig. Maar we doen meer! Zo vaak als je nodig hebt, nemen wij met dit onderhoudspakket, jouw online werkzaamheden volledig uit handen. Je hoeft enkel je content (bijvoorbeeld nieuwe teksten, aanbiedingen en/of afbeeldingen) aan te leveren en wij zorgen dat dit op je website geplaatst wordt. Zonder gedoe, snel, professioneel en geen uurtje factuurtje achteraf zoals bij andere aanbieders. Zo hou je een hoop tijd over voor belangrijkere zaken. Je bedrijf is je passie, jouw website de onze. We zullen een goed team zijn!

Het Webcare Totaalpakket leveren wij standaard inclusief webhosting. Jouw website draait op onze razendsnelle SSD Servers. Wij verzorgen dus ook je .nl domeinnaamregistratie, SSL encryptie. Voor wie alleen het beste goed genoeg is.

Met het Webcare Totaal abonnement (hosting en onderhoudspakket) bespaar je jezelf een hoop tijd, gedoe en een flinke portie stress. Daarnaast bespaar je ook (indirect) veel geld. Onze professionals nemen alle online werkzaamheden volledig uit handen. Zo kan jij je bezig houden met belangrijkere zaken. En geen uurtje-factuurtje meer!

Wat kost het Webcare Totaal MKB abonnement per maand?

Voor het Webcare Totaal MKB abonnement betaal je slechts € 149,- per maand (exclusief btw). Tijdelijk € 99,- per maand (exclusief btw).

Uniek! Achter de schermen houden wij je website o.a. up-to-date, snel en 24/7 extra veilig. Maar we doen meer! Zo vaak als je nodig hebt, nemen wij met dit “razendsnelle SSD hosting en onderhoudspakket”, jouw online werkzaamheden volledig uit handen. Je hoeft enkel je content (bijvoorbeeld nieuwe teksten, aanbiedingen en/of afbeeldingen) aan te leveren en wij zorgen dat dit op je website geplaatst wordt. Zonder gedoe, snel, professioneel en geen uurtje factuurtje achteraf zoals bij andere aanbieders. Zo hou je een hoop tijd over voor belangrijkere zaken. Je bedrijf is je passie, jouw website de onze. We zullen een goed team zijn!

Het Webcare Totaalpakket leveren wij standaard inclusief webhosting. Jouw website draait op onze razendsnelle SSD Servers. Wij verzorgen dus ook je .nl domeinnaamregistratie, SSL encryptie. Voor wie alleen het beste goed genoeg is.

Met het Webcare Totaal abonnement (hosting en onderhoudspakket) bespaar je jezelf een hoop tijd, gedoe en een flinke portie stress. Daarnaast bespaar je ook (indirect) veel geld. Onze professionals nemen alle online werkzaamheden volledig uit handen. Zo kan jij je bezig houden met belangrijkere zaken. En geen uurtje-factuurtje meer!

Wat kost het SSD Webhosting Only los per maand?

Voor onze klanten die geen gebruik willen maken van het content onderhoudspakket (Webcare Totaal), bieden wij het krachtige SSD Webhosting Only ook los. Jouw website draait dan op onze krachtige SSD servers vanaf slechts € 19,95 per maand (exlusief btw).

Het SSD Webhosting Only abonnement  leveren wij inclusief een eigen gekozen (.nl) domeinnaam, altijd up-to-date service, e-mailadressen, dagelijkse backups en onbeperkt telefonische ondersteuning met het Webcare team.

Let op! Dit pakket is exclusief volledig onderhoud van website content. Bij dit abonnement betaal je per losse opdracht voor je website. De kosten voor losse opdrachten liggen op € 65,- per uur excl. btw. Om misverstanden te voorkomen nemen wij de totale kosten met je door voordat wij aan een opdracht beginnen.

Bij andere aanbieders betaal ik geen maandelijkse / jaarlijkse kosten. Waarom bij jullie wel?

Wij zijn geen prijsvechter, maar een kwaliteitsvechter. Voor ondernemers die hoogwaardige kwaliteiten wensen. Nu en in de toekomst.

Onze maandelijkse servicekosten zijn o.a. gebaseerd op de volgende diensten.

  • Hoge kwaliteit webservices en software,
  • een vooruitstrevende en goed bereikbare klantenservice,
  • 5 dagen per week bereikbaar,
  • Weekend spoedsupport
  • Gratis bezoekservice (aan huis of bedrijf),
  • een eigen (online) webcare assistent,
  • Professioneel, no-nonsense team,
  • 100% garantie op de website,
  • superieure web beveiligingstechnieken,
  • 24/7 monitoren van je website,
  • het volledig onderhouden van webcontent (webcare totaal),
  • Creatie van webcontent bij websitebouw,
  • Wij bieden alle diensten onder één dak aan,
  • razendsnelle SSD webhosting inclusief .nl domeinnaam (groene hosting),
  • Wij voldoen aan de strengste Europese webhostingeisen (Beveiliging datacenter),
  • Wij zorgen dat je nieuwe website volgens de nieuwe privacywet AVG ingericht is,
  • Wij beveiligen al onze websites met een SSL Certificaat,
  • Juridische bescherming van webcontent

Wat is de contractsduur van het 'Webcare Totaal abonnement' of 'Webhosting Only abonnement'?

Beide pakketten zijn, bij afsluiten, voor 12 maanden. Na 1 jaar loopt deze stilzwijgend door met een opzegtermijn van 3 maanden.

Mag ik zelf een hostingprovider voor mijn website regelen?

Helaas is dit bij ons niet mogelijk. Om o.a. snelheid, beveiliging en onze service zo goed mogelijk te kunnen verlenen, beheren wij alle websites van Ssio Online op onze eigen snelle SSD Servers.

Ik heb alleen het Webhosting Only abonnement, maar wil een aanpassing laten doen op mijn website, kan dat?

Jazeker, wat je ook gedaan wilt hebben, wij staan voor je klaar. Waar je wel rekening mee dient te houden, is dat bij een pakket zonder content onderhoud (zoals bij het Webcare Totaal abonnement) €65,- per uur in rekening gebracht wordt (exclusief btw). Uiteraard nemen we vooraf de daadwerkelijke kosten met je door.

Let Op! I.v.m. garantie, veiligheid en het bieden van onze service is het uitbesteden van technische werkzaamheden aan je website, buiten Ssio Online om, niet mogelijk. Aanpassingen, uitbreidingen o.i.d. kunnen alleen door ons professionele Webcareteam worden uitgevoerd. Wil je overstappen naar het completere Webcare Totaalpakket? Dat is altijd mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op.

Ik wil een aanpassing laten doen op mijn website door een ander (niet Ssio-Online). Kan dat?

I.v.m. garantie, veiligheid en het bieden van onze service is het uitbesteden van technische werkzaamheden aan je website, buiten Ssio Online om, niet mogelijk. Aanpassingen, uitbreidingen o.i.d. kunnen alleen door ons professionele Webcareteam worden uitgevoerd. Wil je overstappen naar het completere Webcare Totaalpakket? Dat is altijd mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op.

Wat kost een Extra module?

Je krijgt al een zéér complete website voor €599,-. Voor de meeste ondernemers is dit, meer dan, ruim voldoende. Heb je meer specifieke wensen? Dan hebben we extra modules. De kosten zijn verschillend per module. Wil je achteraf uitbreiden met één of meerdere modules, dan is dat geen probleem. Onze websites zijn zo ingericht dat iedere module achteraf toegevoegd kan worden.

Mijn website komt niet bij Ssio Online vandaan. Kan ik evengoed gebruik maken van jullie extra modules?

Helaas is dit niet bij alle modules mogelijk. Enkele modules zijn specifiek ontworpen voor de websites die wij leveren. Wil je hier meer over weten? Neem dan contact met ons op.

Mijn website komt niet bij Ssio Online vandaan, maar wil graag gebruik maken van jullie Webcare Totaal abonnement. Kan dat?

Helaas, het Webcare Totaal abonnement is exclusief voor klanten die een website bij Ssio Online hebben laten bouwen. Wellicht toe aan een nieuwe website, anno nu? Doe een gratis Website check.

Het all-in website pakket.

Ben ik compleet met een all-in website?

Ja, dat ben je zeker. Wij bieden het meest uitgebreide websitepakket van Nederland. Bekijk het all-in websitepakket. Met een all-in website van Ssio Online ben je compleet en klaar voor online succes!

Wat krijg ik bij een all-in website?

Een professionele all-in website laten maken bij Ssio Online? Dat is de beste keuze die je kan maken.

Wij helpen ambitieuze ondernemers, groot en klein, zichzelf online te presenteren. Iedere onderneming is uniek en heeft zijn eigen stijl. Wij zorgen dat dit prachtig vormgegeven wordt in een overzichtelijke website. Alle websites die wij leveren zijn direct goed vindbaar in de zoekmachine van Google en Bing, perfect leesbaar op alle mobiele apparaten en altijd inclusief een onbeperkt aantal pagina’s. Of je nu 5 of 500 pagina’s op je website wilt, bij ons krijg je het allemaal! Dit maakt ons de beste keuze voor het MKB en ZZP’ers.

  • Wij bouwen een prachtige website.
  • Met zorg vormgegeven design.
  • Krachtig open source CMS.
  • Multi-User optie.
  • Volledig responsive.
  • Social media koppeling.
  • Integratie Google maps.
  • Inclusief Contactformulier.
  • Inclusief offerte formulier.
  • Integratie video’s.
  • Integratie foto’s.
  • Aanvulling Extra Modules
  • En nog heel veel meer!

Heb ik extra modules nodig?

Met een all-in website van Ssio Online ben je compleet en klaar. Extra modules zijn erg handig als je specifieke (online) wensen hebt.

Heb ik garantie op mijn website?

Jazeker, zolang je gebruikt maakt van ons complete ‘Webcare Totaalpakket’ verzorgen wij jouw website. Is er iets niet naar wens, passen wij het direct voor je aan.

Hoeveel pagina's krijgt mijn website en is dit uit te breiden?

Wij leveren je website met alle pagina’s die je nodig hebt. Of dat er nou 5 of 500 zijn. Heb je achteraf meer pagina’s nodig? Dat is geen probleem. Maak je gebruik van ons hosting en onderhoudspakket (Webcare Totaal), dan doen wij dit graag voor je zonder dat je hiervoor extra hoeft te betalen. Geef het door en wij doen de rest. Dat is service waar je wat aan hebt!

Is een all-in website duidelijk leesbaar op mobiel en tablet?

Ja, wij zorgen er voor dat al onze websites mobielvriendelijk zijn. Vaak wordt dit ook wel responsive webdesign genoemd. Met het toenemend aantal smartphones en tablets is het wat ons betreft geen overweging om voor een responsive website te kiezen, maar een must! Responsive webdesign is standaard bij Ssio Online.

Hoe lang duurt het bouwen van een website?

Zodra wij alle benodigdheden binnen hebben, zoals teksten en afbeeldingen, duurt het gemiddeld 1 week.

Ik wil een webshop, maken jullie dat ook?

Ja dat doen wij. Met onze webshopmodule maken we van jouw website een overzichtelijk en prachtig vormgegeven webwinkel. Wij verzorgen het gehele traject tot en met het live gaan. Denk hierbij aan:

  • Het bouwen van een mooi en modern vormgegeven website,
  • Wij zorgen dat je webshop duidelijk en gemakkelijk op mobiel en tablet te gebruiken is.
  • Helpen of verzorgen wij het volledig invullen / inrichten van je webshop.
  • Maken wij een veilige koppeling met een professionele betaalprovider (Bijvoorbeel Mollie).
  • Begeleiden en ondersteunen wij met de technische kant van je website (CMS).
  • En nog heel veel meer!

Ook verzorgen wij deze extra handige modules die perfect aansluiten bij een webwinkel:

  • Algemene Voorwaarden, privacy verklaring en Cookie wet verklaring (inclusief wettelijke uitleg en (digitaal) formulier wet kopen op afstand)
  • WebwinkelKeur
  • Live Chat App
  • Nieuwsbrief systeem
  • EV SSL Certificaat
  • Product fotograaf

Webcare Totaalpakket.

Wat is het Webcare Totaal abonnement?

Met het Webcare Totaal abonnementis jouw website 24/7 in handen van onze professionals. Lees hier alle voordelen op een rijtje:

  • Onbeperkt content aanpassingen. Wij doen het voor je.
  • Wij nemen al je online werk uit handen. Zo kan jij je bezig houden met belangrijkere zaken.
  • Lever je content aan en wij doen de rest. Bespaar jezelf veel tijd en een hoop gedoe.
  • Geen technische kennis nodig. Wij doen het voor je.
  • Geen duur uurtje-factuurtje meer. Een vast bedrag per maand.
  • Webcareteam staat altijd voor je klaar. Wij regelen het van A tot Z.
  • Je eigen (online) assistent. Die alles perfect voor je regelt.
  • Rechtstreeks telefoonnummer. Direct contact met je persoonlijke adviseur.
  • Onbeperkt gratis telefonische hulp en advies. Wij staan graag voor je klaar.
  • Weekend spoed support. Wij staan ook voor je klaar in het weekend.
  • Wij monitoren je website 24/7/365. Achter de schermen houden we alles in de gaten.
  • Wij houden je website up-to-date. Zo blijft je website snel en fit.
  • Wij verzorgen de beste beveiligingstechnieken. Met de beste beveiligingssoftware.
  • Op een later moment uitbreiden. Wij regelen het voor je.
  • Gratis bezoekservice. Wij komen graag naar je toe.

Het Webcare Totaalpakket standaard inclusief onze razendsnelle SSD webhosting:

  • SSD webhosting is razendsnel. 4 tot 6 keer sneller dan gewone hosting.
  • Met onze SSD webhosting ben je compleet. Wij regelen alles voor je.
  • Inclusief een .nl domeinnaam. Wij zorgen voor de registratie.
  • Onbeperkt subdomeinen. Zoveel je er maar nodig hebt.
  • Onbeperkt razendsnelle hosting. Geen datalimiet.
  • Jouw website razendsnel geladen. Een hogere Google ranking en optimale klantervaring.
  • Onbeperkt SSD schijfruimte. Zoveel ruimte als je maar nodig hebt.
  • Gegarandeerd stabiel. Performance en 99,99% uptime.
  • IPv6 (de opvolger van IPv4). Jouw website is klaar voor de toekomst
  • Ongelimiteerd aantal email adressen. Zoveel er maar nodig zijn, wij maken ze voor je aan.
  • Wij maken iedere nacht een back-up van je website. Tot wel 30 dagen terug.
  • Juridische bescherming van al je content. Jouw content is bij ons extra veilig
  • SSD webhosting is groen. Jouw website is klimaatneutraal gehost

Meer weten over het Webcare totaalpakket inclusief SSD webhosting? Neem dan contact met ons op 085-0605599

Waarom kiezen ondernemers voor het Webcare Totaal abonnement?

Voor veel ondernemers is een website up-to-date, snel, fit en vooral veilig houden een tijdrovende en ingewikkelde klus. Herkenbaar? Daarbij ook nog het plaatsen en wijzigen van teksten, aanbiedingen of afbeeldingen nemen een flinke portie van je kostbare tijd in beslag. Tijd die je veel liever besteed aan, voor jou op dat moment, belangrijkere zaken.

Helaas worden CMS’en (website beheeromgeving) bij vele aanbieders gepromoot als eenvoudige programma’s waarin je gemakkelijk en snel een website kan onderhouden. Als je de tijd en wil hebt om je er in te verdiepen kan dit kloppen, maar functioneel gezien loopt het toch vaak spaak. Helaas komen de meeste hier pas achter nadat zij voor het eerst met hun website aan de slag gaan. Te laat dus, en voor je het weet zit je continu aan zo’n duur uurtje-factuurtje.

Geen know-how, tijd of wil je het juist overlaten aan een professional. Dan zit je met het Webcare Totaalpakket pakket goed! Wij ontzorgen je door al je (online) werkzaamheden uit handen te nemen. Jouw idee, tekst, foto, prijs, promotie aanbieding, vacature, email, etc, snel en vakkundig door ons Webcareteam geregeld. Je hebt er geen omkijken meer naar. Behalve ons je content aan te leveren natuurlijk. Zo gemakkelijk is het!

Mijn website komt niet bij Ssio-Online vandaan, maar ik wil graag gebruik maken van jullie Webcare Totaal abonnement. Kan dat?

Helaas, het Webcare Totaal abonnement is exclusief voor klanten die een website bij Ssio Online hebben laten bouwen. Wellicht toe aan een nieuwe website, anno nu? Doe een gratis Website Check.

Als ik nieuw content aanlever, hoe lang duurt het dan voordat het op mijn website staat?

Zodra wij nieuw content hebben ontvangen verwerkt onze professionals dit zo spoedig mogelijk. Uiteraard is het altijd goed om zo tijdig mogelijk je content aan te leveren. Zo weet je dat het altijd op het juiste moment op je website komt te staan. Om een voorbeeld te geven hebben we enkele (veel voorkomende) werkzaamheden op een rijtje gezet.

  • Afbeelding(en) wijzigen of plaatsen: Bij aanlevering op werkdagen voor 12:00 uur verwerken wij dit doorgaans dezelfde dag nog.
  • Tekst(en) wijzigen of plaatsen: Bij aanlevering op werkdagen voor 12:00 uur verwerken wij dit doorgaans dezelfde dag nog.
  • Vacature plaatsen: Bij aanlevering op werkdagen voor 12:00 uur verwerken wij dit doorgaans dezelfde dag nog.
  • Nieuw(e) e-mail adres(sen): Wij verzorgen alle e-mail adressen voor uw onderneming. Bij aanvraag voor 12:00 uur leveren wij binnen 24 uur het aangevraagde e-mail adres (naam@uwbedrijf.nl). Deze kunnen wij ook forwarden naar een bestaand e-mail adres.
  • Prijswijzigingen producten en diensten: Bij aanlevering op werkdagen voor 12:00 uur verwerken wij dit doorgaans dezelfde dag nog.
  • Nieuwe pagina: Bij aanlevering op werkdagen voor 12:00 uur verwerken wij dit doorgaans binnen 2 werkdagen.
  • Extra module: Voor het plaatsen van een extra module is de benodigde tijd heel verschillend. Neem voor meer informatie over het plaatsen van een extra module contact op met ons Webcareteam (085-0605599).

Heeft het spoed? Direct bellen of chatten!

Bij spoed raden wij aan om direct met ons te bellen (085-0605599) of in gesprek te gaan via onze chatservice. Samen kunnen wij je spoedwijziging(en) of spoedplaatsing(en) doornemen. Wij verwerken kleine spoedopdrachten, op werkdagen, doorgaans adhoc of maximaal binnen 4 uur. Hiermee zijn wij de snelste webservice onderhoudsdienst van Nederland. Iets waar we trots op zijn!

Spoed in het weekend?

Bij spoed in het weekend raden wij aan om ons een bericht te sturen via het contactformulier of om contact op te nemen met je persoonlijk Assistent.

Is het Webcare Totaal abonnement verplicht?

Bij afname van een nieuwe website is het nodig om deze te combineren met een Webhosting Only of Webcare Totaal abonnement.

Wij raden het Webcare Totaal abonnement zeker aan omdat deze speciaal is ontwikkeld om jou als ondernemer volledig te ontzorgen. Zo bespaar je jezelf een hoop tijd en gedoe en kun je bezig zijn met belangrijkere zaken. Wij doen waar wij goed in zijn. En dat is 24/7 voor jouw website zorgen.

Hoe vraag ik het Webcare Totaal abonnement voor mijn website aan?

Om het maandelijks Webcare Totaal abonnement te activeren (aan te vragen) dien je dit eenmalig d.m.v. onze online kassa te doen. Je betaald de eerste maand bij ons vooruit, daarna zal het middels een automatische incasso verlopen.

Ga naar Webcare Totaal en selecteer het gewenste pakket. Na je keuze gemaakt te hebben wordt je doorgestuurd naar onze online kassa. Vul hier je gegevens in en rond je betaling af. Zodra je betaling is verwerkt zal het pakket op actief gezet worden en profiteer je direct van alle extra voordelen. That’s it 🙂

Heb je hulp nodig? Bel of chat dan met onze klantenservice.

Waar kan ik mijn klantgegevens bekijken?

Zodra je bij ons een account hebt aangemaakt kun je op onze website je gegevens bekijken en indien nodig bewerken. Ga naar Mijn Account en log in.

Waar kan ik mijn Webcare Totaal Factuur vinden?

Log in op Mijn Account en ga naar je bestelling. Hier vindt je een (factuur) PDF icoontje. Zodra je hier op klikt kun je deze bekijken of downloaden.

De status van mijn bestelling staat op 'In behandeling'.

In ‘Mijn Account’ is het mogelijk dat de status van je bestelling op ‘In behandeling’ staat. Na het aanmaken van een nieuw account of het afrekenen van je Webcare Totaal pakket kan het enkele dagen duren voordat deze zichtbaar op ‘Afgerond’ komt te staan. Maak je geen zorgen, zoals je kunt zien onder ‘Mijn abonnement’ is je Webcare Totaal Pakket wel alvast op actief gezet.

Ik wil het Webcare Totaal abonnement annuleren, kan dat?

Binnen 14 dagen na afsluiting is het mogelijk om je aanvraag te annuleren. Dit regel je eenvoudig in Mijn Account. Bekijk je bestelling en klik op de ‘annuleren button’. Je annulering zal direct in behandeling genomen worden. We zullen zo spoedig mogelijk je betaling retour storten.

* Bij annulering van het Webcare Totaal abonnement heeft dit gevolgen voor de vindbaar en zichtbaarheid van de website mits anders overeengekomen.

Hoe lang loopt het Webcare Totaal abonnement?

Het Webcare Totaal abonnement heeft een duur van 1 jaar met een opzegtermijn van 3 maanden. Na 1 jaar zal het abonnement stilzwijgend doorlopen tot opzegging met een opzegtermijn van 3 maanden.

Ik stop met mijn website en wil het Webcare Totaal Pakket opzeggen.

We vinden het altijd jammer wanneer onze klanten, al dan niet noodzakelijk, stoppen met hun website. Zodra wij de opzegging, schriftelijk of via e-mail, hebben ontvangen zullen wij het afsluitproces in gang zetten. Ook het verbonden Webcare Totaal pakket zullen wij afsluiten met een opzegtermijn van 3 maanden.

Heeft het Webcare Totaal Pakket een opzegtermijn?

Ja, zodra wij je opzegging, schriftelijk of via e-mail, hebben ontvangen is deze 3 maanden.

Voorbeeld: Je hebt een maandelijks Webcare Totaal pakket. Duur van dit pakket is 12 maanden. Bij opzegging in de in de 9e maand zal het pakket in de 12e maand aflopen.

Voorbeeld 2: Je maakt langer dan 1 jaar gebruik van het Webcare Totaal Pakket. Zodra wij je opzegging hebben ontvangen, zal vanaf de datum van opzegging deze voor nog 3 maanden doorlopen.

SSD webhosting los.

Wat kost het Webhosting Only abonnement los per maand?

Voor onze klanten die geen gebruik willen maken van het content onderhoudspakket (Webcare Totaal), bieden wij het krachtige SSD Hostingpakket ook los. Jouw website draait dan op onze razendsnelle servers vanaf slechts € 19,95 per maand (exlusief btw).

Het SSD hosting abonnement leveren wij inclusief een eigen gekozen (.nl) domeinnaam, service updates, onbeperkt emailadressen, backups, SSL Let’s Encrypt certificaat en onbeperkt telefonische ondersteuning.

Let op! Dit pakket is exclusief volledig onderhoud van website content. Bij dit pakket betaal je per losse opdracht voor je website. De kosten voor losse opdrachten liggen op € 65,- per uur excl. btw. Om misverstanden te voorkomen nemen wij de totale kosten met je door voordat wij aan een opdracht beginnen.

Registreren jullie mijn gekozen domeinnaam?

Ja, dat doe wij voor je. Eerst controleren wij of je gewenste domeinnaam nog vrij is. Daarna zorgen wij ervoor dat deze wordt vastgelegd en gekoppeld aan je nieuwe website.

Wat is het verschil tussen jullie SSD webhosting en normale hosting?

Een hoop, wij noemen onze SSD webhosting ook wel razendsnelle hosting op steroïden!

De belangrijkste specificaties:

  • Met onze compleet webosting only abonnement is jouw website 4 tot 6 keer sneller.
  • Wij garanderen een hoge kwaliteit en stabiliteit van jouw website.
  • Jouw website is gegarandeerd veilig en extra afgeschermd.
  • Gratis SSL Domein Validatie Certificaat bij een all-in website.
  • Dubbele zekerheid. Wij maken iedere nacht een back-up (7 keer per dag en tot wel 30 dagen terug).
  • Wij maken enkel gebruik van de beste apparatuur om vooruitstrevende kwaliteit te garanderen.
  • Inclusief een eigen gekozen .nl domeinnaam (www.gekozen-domein-naam.nl). Met een extra domeinnaam uitbreiden is geen probleem (bijvoorbeeld: .com .be .eu .shop .nu .frl).
  • Onbeperkt SSD Schijfruimte. Zelfs zware websites draaien moeiteloos op onze krachtige SuperServers.
  • Onbeperkt dataverkeer. Bij ons geen max aan data, dus ook geen zorgen en kosten achteraf.
  • Onbeperkt e-mail adressen. Zoveel je nodig hebt, wij maken ze voor je aan.

Feiten op een rijtje:

  • Hogere snelheid betekend een kortere laadtijd van je website.
  • Een snellere website zorgt ervoor dat je hoger in Google ranking komt.
  • Een SSL beveiligde website zorgt ervoor dat Google je voorop plaatst i.v.m. websites zonder SSL encryptie.
  • Bezoekersvriendelijk. Niemand zit nog te wachten op traag werkende websites.
  • Hogere omzet, terugkerende bezoekers en langer websitebezoek.
  • Gebruikersgemak. Ook voor de websitehouder is snelheid een must.

Ik heb al een domeinnaam geregistreerd/vastgelegd, kan ik die gebruiken?

Dat is geen probleem. Zodra wij je domeinnaam naar onze servers hebben verhuisd is deze opnieuw actief. Ook eerder geregistreerde e-mailadressen stellen wij opnieuw voor je in. Zo blijft alles hoe het was.

Ik wil voor iedere medewerker een zakelijk e-mail adres hebben, kan dat?

Ja hoor, zoveel je er nodig hebt. Of dat er nou 1 of 100 zijn. Geef het aan ons door en wij stellen het voor je in. Ook kunnen wij er voor zorgen dat zakelijk verkeer direct naar een prive e-mailadres wordt doorgestuurd.

Wat is HTTP/2 (HTTP 2.0) en PHP 7.2?

Al onze SSD webservers zijn voorzien van het nieuwe HTTP/2 (ook wel HTTP 2.0 genoemd)! Ook maken wij gebruik van PHP 7.2!

Wat is het voordeel van HTTP/2?

HTTP/2 kenmerkt zich vooral door de snelheidswinst, zo laadt je website met dit nieuwe protocol veel sneller dan met het oude HTTP/1.1 protocol.

Bij het bezoeken van een website worden er meerdere aanvragen uitgevoerd, bij het oude protocol verliep dit zeer langzaam omdat de aanvragen één voor één werden uitgevoerd en pas verder konden zodra een eerdere aanvraag voltooid was. Met HTTP/2 worden er meerdere aanvragen tegelijk uitgevoerd en hoef je niet te wachten totdat een eerdere aanvraag voltooid is. Om een goed beeld te schetsen kan je het vergelijken met onze SuperService afdeling, als je bij ons op de live chat komt dan ben je in de meeste gevallen niet de enige, wij bedienen meerdere klanten tegelijk, zodoende hoeven onze klanten dus niet te wachten totdat een eerdere klant helemaal geholpen is. Dit doet HTTP/2 dus ook, er worden meerdere aanvragen tegelijk uitgevoerd en je hoeft niet te wachten op een eerdere aanvraag, hiermee behalen we nog eens extra flinke snelheids winst!

Werkt HTTP/2 ook met mijn website?

Jazeker! HTTP/2 werkt op websites die voorzien zijn van een SSL certificaat. Ssio Online levert standaard alle websites met SSL Let’s encrypt. Gratis SSL bij een all-in website!

PHP 7.2 (PHP 7.3 beta)

Wij maken standaard gebruik van PHP 7.2 in ons SSD Webhosting pakketten, met deze versie zijn er enkele beveiligingsproblemen gedicht en is er snelheidsverbetering merkbaar.

Beveiliging & SSL encryptie.

Wat SSL encrypty

SSL, of eigenlijk TLS, herkenbaar aan HTTPS voor je url of domeinnaam. TLS is een techniek waarmee we de verbinding tussen bezoekers van je website en onze SSD webserver zijn ondergebracht wordt beveiligd middels zeer sterke encryptie. Er wordt altijd gedacht dat SSL alleen nodig is wanneer een bezoeker gegevens verstuurt via je website, maar om precies te zijn werkt SSL twee kanten op. Met een SSL verbinding zorg je ervoor dat men niet kan meelezen met wat je naar de website verstuurt. Maar het voorkomt ook dat informatie die naar je website verstuurd wordt, of vanaf je website verzonden wordt, aangepast kan worden. Als website eigenaar wil je 100% zeker weten dat jouw bezoeker of klant datgene op jouw website te zien krijgt dat je er zelf hebt neergezet. Daarom is een veilige SSL verbinding voor iedere website een must. SSL certificaten werden oorspronkelijk ontwikkeld als een beveiligingsprotocol voor IT professionals. Tegenwoordig is SSL echter niet meer weg te denken uit het online landschap, en wordt het door steeds meer mensen herkend als hét kenmerk van online veiligheid. SSL Encryptie zit standaard in ons Webcare Totaalpakket. Jouw nieuwe website is dus vanaf het eerste moment beveiligd.

Zijn privacy gevoelige gegevens veilig te versturen?

Ja, wij zorgen standaard dat jouw website veilig is met SSL Encryptie. HTTPS in plaats van HTTP. De S staat voor Secure. Je kan een beveiligde website herkennen aan het slotje in je webbrowser.

Op dit moment hoor je veel in het nieuws over onveilige websites. Er worden zelfs hoge boetes uitgedeeld. Bij Ssio Online ben je verzekerd dat jouw website veilig is. Iedere website die wij hosten is beveiligd met het zogeheten SSL Domein Validatie Certificaat. Dit zorgt er voor dat jouw website versleuteld is. Hiermee waarborg je de veiligheid en privacy bij het verzenden en ontvangen van (vertrouwelijke) gegevens.

Kan mijn website gehackt worden?

Eerlijk is eerlijk, helaas kan het iedereen overkomen, Je hebt het vast wel eens op het nieuws gehoord dat de website van bijvoorbeeld Ashley Madison, BBC, Dropbox, Sony of zelfs de FBI zijn gehackt. Helaas is tegen de professionele Russische en Chinese hackers moeilijk iets te beginnen, Gelukkig hebben wij dit nog niet meegemaakt bij onze klanten en achten de kans ook zeer nihil.

Evengoed monitoren wij onze website 24/7 tegen misbruik. Onze websites zijn altijd up-tot-date en voorzien van de laatste en beste beveiligingssoftware/technieken. De SSD webservers die wij gebruiken zijn ook voorzien van 24/7 beveiliging en voldoen aan de hoogste veiligheid en privacy eisen (nieuwe Europese wettelijke eisen). Met ons Webcare Totaal abonnement kun je er gerust op zijn dat jouw website veilig, betrouwbaar en snel is.

Wet Algemene verordening gegevensbescherming.

Wat is de algemene verordening gegevensbescherming (AVG)

De Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) is een privacywet die geldt in de hele Europese Unie (EU). Dankzij de AVG is de bescherming van persoonsgegevens in alle landen van de EU op dezelfde manier geregeld en gelden in elke lidstaat dezelfde regels.

Wat is AVG in een notendop?

Download en bekijk hier AVG in een notendop.

Waarom is er een nieuwe Europese privacywet?

In de EU heeft nu nog elke lidstaat een eigen privacywet. Deze nationale wetten zijn wel allemaal gebaseerd op de Europese privacyrichtlijn uit 1995. In Nederland is de nationale uitvoering van deze richtlijn de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp).

De Europese privacyrichtlijn werd vastgesteld toen internet nog in de kinderschoenen stond. Daarom is de Europese privacywetgeving de afgelopen jaren herzien.

Waar vindt ik gegevens over deze nieuwe wet?

Op de website van de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) vind je antwoord op al je vragen over de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Je vindt op de speciale pagina over de AVG van de AP* alle inhoudelijke informatie, zoals bijvoorbeeld een overzicht van alle verplichtingen die je straks hebt als de AVG van toepassing is, wanneer je precies een functionaris voor de gegevensbescherming (FG) moet aanstellen en wat een privacy impact assessment (PIA) precies is en hoe je deze uitvoert, om je voor te bereiden op 25 mei 2018. De dag dat de AVG van toepassing wordt.

Wanneer gaat deze nieuwe wet in?

Per 25 mei 2018 geldt de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Vanaf die datum geldt dezelfde privacywetgeving in de hele EU. Nu hebben de lidstaten nog hun eigen nationale wetten, gebaseerd op de Europese privacyrichtlijn uit 1995.

Waarom moet ik me aan de privacywet houden?

De algemene verordening gegevensbescherming (AVG) vervangt de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp). Net als bij de Wbp is het bij de AVG wettelijk verplicht om je aan deze wet te houden. De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) ziet als toezichthouder toe op de naleving van de AVG door de overheid, bedrijven en andere organisaties.

Wat zijn de belangrijkste veranderingen voor mijn organisatie?

Als de algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van toepassing is, heeft u als organisatie meer verplichtingen bij het verwerken van persoonsgegevens. De AVG legt namelijk meer nadruk gelegd op de verantwoordelijkheid van u als organisatie om aan te tonen dat u zich aan de wet houdt. Dit heet de verantwoordingsplicht.

De verantwoordingsplicht houdt in dat u met documenten moeten kunnen aantonen dat u de juiste organisatorische en technische maatregelen heeft genomen om aan de AVG te voldoen. Maar de AVG biedt u als organisatie tegelijkertijd meer instrumenten die u helpen om de wet na te leven. Bijvoorbeeld modelbepalingen voor doorgifte van persoonsgegevens.

Per 25 mei 2018, als de AVG van toepassing is, verandert er onder meer het volgende voor organisaties:

Wat zijn de gevolgen en/of boetes als ik mij niet aan de nieuwe privacy wet voldoe?

Huidige systematiek: vaak eerst bindende aanwijzing vereist

Op schending van het privacyrecht staat nu boetes tot 820.000 euro of 10% van de jaaromzet. Die boete kan echter alleen worden opgelegd bij opzet of ernstig verwijtbare nalatigheid. In andere gevallen is eerst een bindende aanwijzing van de Autoriteit Persoonsgegevens vereist en kan de boete pas worden opgelegd voor het niet opvolgen van die bindende aanwijzing (gek genoeg dan zowel voor de primaire overtreding, als voor het niet opvolgen van die aanwijzing).

Waar precies de grens ligt van die opzet of nalatigheid en welke situaties (dus) kwalificeren om direct een boete op te leggen is onduidelijk. De wetsgeschiedenis bevat nauwelijks voorbeelden van situaties waar een boete volgens de wetgever zou passen. Uit de wetsgeschiedenis blijkt wel dat niet aangetoond hoeft te worden dat de dader opzet had op het overtreden van de wet. Of het daar in de praktijk veel helderder van wordt is natuurlijk maar de vraag. Ik vermoed dat de Autoriteit Persoonsgegevens vanwege die huidige drempels de boetebevoegdheid terughoudend zal gebruiken.

Toekomstige situatie: geen formele drempels voor boete

Vanaf 25 mei 2018 is de algemene verordening gegevensbescherming (AVG), of kortweg privacyverordening, van kracht. Op grond van deze verordening kunnen de volgende boetes worden opgelegd:

  1. een boete van maximaal 10.000.000 euro of 2% van de wereldwijde jaaromzet voor schending van de verplichtingen die veelal meer procedureel van aard zijn (artikel 83 lid 4 AVG);
  2. een boete van maximaal 20.000.000 euro of 4% van de wereldwijde jaaromzet voor schending van de verplichtingen die veelal meer materieel / inhoudelijk van aard zijn of de privacy van de betrokkenen directer raken (artikel 83 lid 5 AVG)
  3. een boete van maximaal 20.000.000 euro of 4% van de wereldwijde jaaromzet voor het niet opvolgen van een bevel van een toezichthouder (artikel 83 lid 6 AVG);
  4. een in het nationale recht bepaalde sanctie op het schenden van een artikel waarop de verordening zelf geen sanctie stelt (artikel 84 lid 1 AVG).

De onder 3 genoemde boete lijkt wel sterk op de systematiek van de “bindende aanwijzing” die nu in de Wbp staat.

Verder valt op dat in de privacyverordening er geen formele drempels zijn opgenomen voor het opleggen van een boete. Wel bepaalt artikel 83 lid 2 AVG, kort gezegd, dat bij het opleggen van een boete rekening moet worden gehouden met alle omstandigheden van het geval.

Hoe kan ik mij voorbereiden op de Algemene verordening gegevensbescherming?

Vanaf 25 mei 2018 is de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van toepassing. Als organisatie krijgt u dan meer verplichtingen. De nadruk ligt – meer dan nu – op uw verantwoordelijkheid om te kunnen aantonen dat u zich aan de wet houdt. Dat vergt een gedegen voorbereiding. De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) helpt u graag op weg. Onder meer met de interactieve AVG-regelhulp en het AVG 10-stappenplan.

Bekijk hier het stappenplan of op de website van Autoriteitpersoonsgegevens.nl

Is er een handleiding Algemene verordening gegevensbescherming?

Jazeker, download en bekijk hier de handleiding van Autoriteitpersoonsgegevens. Of kijk voor meer informatie op de website van Autoriteitpersoonsgegevens.nl

Kan ik mij voorbereiden met een stappenplan?

Ja, om te helpen heeft Autoriteit persoonsgegevens een stappenplan.

Mag ik onder de AVG gegevens van kinderen verwerken?

Veel organisaties vragen zich af of er straks speciale regels komen voor het verwerken van persoonsgegevens van kinderen. En of ze dan nog wel gegevens van kinderen mogen verwerken. Het antwoord is dat organisaties nog steeds gegevens van kinderen mogen verwerken zodra de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) geldt. Maar in sommige gevallen is wel toestemming van de ouders nodig.

Verwerkt een organisatie straks gegevens van kinderen online? Bijvoorbeeld via een app, online game, webwinkel of via sociale media? Dan mag dit bij kinderen onder de 16 jaar alleen als de ouders hiervoor toestemming hebben gegeven. Organisaties moeten ook controleren of die toestemming daadwerkelijk is gegeven.

De AVG biedt EU-landen de mogelijkheid om de grens voor toestemming bij online verwerkingen bij 13 jaar te leggen. Van die mogelijkheid wordt in Nederland waarschijnlijk geen gebruik gemaakt. Dit is wel belangrijk om te weten voor organisaties die zich richten op kinderen in een ander EU-land.

Hoe lang mag ik klantgegevens bewaren onder AVG?

In de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) staan geen concrete bewaartermijnen genoemd. Het uitgangspunt is dat u persoonsgegevens niet langer mag bewaren dan noodzakelijk voor het doel van uw verwerking. Hoe lang u gegevens mag bewaren, verschilt dus per geval.

Bewaartermijnen in andere wetten

Is er wetgeving van toepassing die bepaalde bewaartermijnen voorschrijft? Dan moet u deze termijnen hanteren. Bijvoorbeeld: de belastingwetgeving zegt dat u uw bepaalde gegevens 7 jaar moet bewaren.

Doel klantgegevens

Denk na over waar u de gegevens van uw klanten precies voor nodig heeft. Ten eerste natuurlijk om aankopen van uw klanten te kunnen afronden. Maar misschien wilt u ook wel contactgegevens van uw klanten gebruiken voor direct marketing.

Ga vervolgens bij elk van deze doelen na wanneer u uw doel heeft bereikt. Op het moment dat dit het geval is, heeft u de persoonsgegevens waarschijnlijk niet langer nodig.

Zo kunt u voor elk doel waarvoor u klantgegevens bewaart, een bewaartermijn bepalen. U mag de termijnen dus zelf vaststellen. Maar u moet wel kunnen beargumenteren hoe lang u uw klantgegevens bewaart.

Informeren

U moet de bewaartermijnen opnemen in uw privacyverklaring. Zodat uw klanten weten hoe lang u hun gegevens bewaart.

Na afloop bewaartermijn

Is de bewaartermijn verlopen? Dan moet u de klantgegevens vernietigen of anonimiseren. Of eerder, als een klant bezwaar maakt tegen direct marketing of zijn toestemming hiervoor intrekt.

Wat zijn Cookies?

Cookies zijn kleine bestanden die de aanbieder van een website op de apparatuur van een bezoeker plaatst, bijvoorbeeld op een computer, telefoon of tablet. Met cookies kan informatie worden verzameld of opgeslagen over het websitebezoek of over (het apparaat van) de gebruiker.

Wat zijn de wettelijke regels voor Cookies?

Voor het gebruik van cookies gelden wettelijke regels. Dat zijn in de eerste plaats regels uit de Telecommunicatiewet (Tw). Maar op tracking cookies (in combinatie met overige gegevens die over het websitebezoek worden verzameld) is ook de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) van toepassing.

Maakt mijn website gebruik van Cookies?

Dat is per website verschillend. Wil je weten of jouw website Cookies gebruikt, doe hier de check!

Kunnen jullie mij helpen met het verzorgen en/of plaatsen van het nieuwe Cookie en Privacybeleid?

ONLINE (jouw website). Wij helpen je daar graag bij. Wij bieden de keuze uit een aantal opties (welke voor jou het meest toepasbaar is):

  • Zelf je Cookie en Privacybeleid volgens de nieuwe wet aanleveren. Maak je geen gebruik van het Webcare Totaalpakket zijn de kosten om het, volgens de gestelde richtlijnen, op je website te plaatsen € 59,- Ex. btw.
  • Zelf je Cookie en Privacybeleid volgens de nieuwe wet aanleveren. Met het Webcare Totaalpakket zorgen wij ervoor dat deze zonder extra kosten, volgens de gestelde richtlijnen, op je website geplaatst wordt.
  • Het Webcareteam van SSIO-ONLINE verzorgt van A tot Z je nieuwe Cookie en Privacybeleid. Tevens plaatsen wij deze, volgens de gestelde richtlijnen, op je website. Kosten € 99,- Ex. btw. (Bekijk Extra Modules van SSIO-ONLINE)

Wil je het van A tot Z laten verzorgen door ons? We nemen het je graag voor het grootste deel uit handen. Samen, we hebben namelijk diverse informatie van je nodig, zorgen wij er voor dat jouw website aan alle nieuwe wettelijke verplichtingen voldoen. Tevens kunnen wij al je vragen omtrent deze nieuwe wet beantwoorden. Met het Webcare Totaal pakket houden wij ook jouw Cookie en Privacybeleid goed in de gaten zodat deze altijd up-to-date is. Zo heb je geen zorgen en hoef je je niet druk te maken dat er in de toekomst nare boetes op de mat komen te liggen.

OFFLINE (Intern). In het bedrijf / organisatie ligt de verantwoording en omgang van de gegevens volledig bij jezelf of een verantwoordelijk persoon. Ook daar houdt AVG toezicht op.

Onze Cookie en Privacy service is exclusief voor klanten van SSIO-ONLINE.

Vindbaarheid in zoekmachine Google & Bing.

Melden jullie mijn nieuwe website aan bij Google en Bing?

Jazeker, dit hoef je natuurlijk niet zelf te doen. Iedere website die wij maken melden wij aan bij alle zoekmachines.

Wordt mijn website gevonden in Google en Bing?

Ja, hij wordt zeker gevonden. Hoe hoog je in de zoekresultaten komt te staan is afhankelijk van heel veel factoren. Onze webbouwers zorgen er in ieder geval voor dat de structuur en techniek van jouw nieuwe website goed zijn ingericht en dat je website goed geïndexeerd kan worden. Met andere woorden, zoekmachinevriendelijk is. Wil je hoger in de zoekmachines van Google en Bing komen? Hiervoor bieden wij twee prachtige extra modules specifiek gericht op SEO (Search Engine Optimalization).  SEO Web Power Lokaal en SEO Web Power Totaal hiermee zorgen wij ervoor dat jouw website perfect wordt geoptimaliseerd.

Kan ik mijn bezoekersstatistieken bekijken?

Ja, dat is mogelijk. Hiervoor heb je wel een gratis Google analytics account nodig. Wij verzorgen de koppeling met je website. Vanaf nu kun je alle bezoekersgegevens bekijken. Een perfecte tool om bijvoorbeeld te zien waar je bezoekers vandaan komen en welke pagina’s zij op jouw website bekijken.

Huisstijl, layout & vormgeving.

Wordt de website in mijn huisstijl ontworpen?

Jazeker. Iedere website die wij maken wordt geheel in jouw huisstijl opgemaakt.

Wordt mijn website gemaakt die past bij mijn bedrijf en doelgoep?

Ja, wij maken een website die gericht is op je huisstijl en afgestemd op je doelgroep. Wij zorgen dat jouw nieuwe website een eigen identiteit krijgt.

Is een all-in website duidelijk leesbaar op mobiel en tablet?

Ja, wij zorgen ervoor dat al onze websites mobielvriendelijk zijn. Vaak wordt dit ook wel responsive webdesign genoemd. Met het toenemend aantal smartphones en tablets is het wat ons betreft geen overweging om voor een responsive website te kiezen, maar een must! Responsive webdesign is standaard bij Ssio Online.

Is het mogelijk om beelden en teksten van mijn oude website over te nemen?

Ja, zodra onze webbouwers met je nieuwe website aan de slag gaat kunnen wij je huidige afbeelding en teksten overnemen.

Ik heb geen professionele foto's voor mijn website?

Dat is geen probleem. Bij aankoop van een all-in website kunnen wij professionele Shutterstock afbeeldingen inkopen. Deze afbeeldingen selecteren en bestellen we voor je op basis van je wensen, huisstijl, professie en aangeleverde teksten. Iedere afbeelding bewerken wij voordat ze op je nieuwe website geplaatst worden. Zo weet je zeker dat het er prachtig uit komt te zien.

De extra kosten voor 5 afbeeldingen bedragen €59,-. Heb je meer professionele foto’s nodig? Bekijk onze extra Shutterstock modules.

Kunnen bezoekers reclame-, instructie-, vlog- of promovideo's op mijn website bekijken?

Ja dat kan. Wij zorgen ervoor dat alle video’s op je website te bekijken zijn.

Ik heb geen professioneel logo voor mijn nieuwe website?

Dat is geen enkel probleem. Sterker nog, onze designers kunnen een mooi, strak en eigentijds logo voor je website ontwikkelen. Zo weet je zeker dat je een mooi en professioneel logo op je website hebt.

Let wel, de bestanden van het ontworpen logo geven we niet vrij en worden alleen gebruikt voor je website. Wil je meer dan alleen een logo op je website? Kies dan voor onze huisstijlmodule.

Is het mogelijk om op een later moment een extra Module aan mijn website toe te voegen?

Geen probleem! Al onze websites zijn zo ingericht dat er achteraf gemakkelijk een module is toe te voegen. Maak je gebruik van ons Webcare Totaalpakket dan betaal je ook in de toekomst alleen voor een module. En geen cent meer!

Ik wil in de toekomst diensten of producten online verkopen en afrekenen. Kan dat?

Ja hoor, dat kan. Ook achteraf is het toepassen van onze webwinkelmodule geen probleem. Met o.a. deze module zorgen onze webbouwers dat je website volledig uitgebreid en ingericht wordt met alle webwinkel mogelijkheden. Wij verzorgen het gehele traject naar het uiteindelijk live gaan van je webwinkel. Uiteraard betrekken wij je in iedere stap die hiervoor gezet moet worden. Meer informatie over een webwinkel beginnen? Graag nemen wij alle mogelijkheden met je door. Neem hiervoor contact met ons op.

Is het mogelijk om mijn website meertalig te maken?

Ja, wij kunnen je website meertalig maken. Wij kiezen er niet voor om dit met een Google vertaalmodule of iets dergelijks te doen, maar kiezen er voor om dit te doen met een professioneel vertaalbureau (ISO-9001, ISO-17100 gecertificeerd). Wij vinden namelijk dat de brontekst niet mag onderdoen aan het origineel en nauwkeurig vertaald moet worden. Wij plaatsen/verwerken de taal of talen op je website en zorgen ervoor dat je bezoeker eenvoudig een taal kan selecteren.

Overzicht van talen waar onze vertaalpartner in gespecialiseerd is.

  • Arabisch
  • Azerbeidzjaans
  • Bosnisch
  • Bulgaars
  • Chinees
  • Deens
  • Duist
  • Amerikaans-Engels
  • Brits-Engels
  • Ests
  • Filipijns
  • Fins
  • Frans
  • Fries
  • Grieks
  • Modern Hebreeuws (Ivriet)
  • Hongaars
  • Ijslands
  • Indonesisch
  • Italiaans
  • Koreaans
  • Japans
  • Kroatisch
  • Lets
  • Litouws
  • Mecedonisch
  • Maltees
  • Noors
  • Oekraïens
  • Pools
  • Portugees
  • Roemeens
  • Russisch
  • Servisch
  • Sloveens
  • Slowaaks
  • Spaans
  • Thai
  • Tsjechisch
  • Turks
  • Vietnamees
  • Vlaams
  • Waals
  • Zweeds

Krijg ik op de website een link naar mijn socialmedia pagina's?

Ja, wij zorgen dat bezoekers gemakkelijk en met één klik op bijvoorbeeld je Facebook-, Pinterest-, YouTube- of Twitterpagina terecht komen.

E-mail adres.

Kan ik mijn e-mailadressen behouden als jullie een nieuwe website bouwen?

Ja die blijven behouden. Nadat we je domeinnaam hebben verhuisd maken we de e-mailadressen aan die je wilt gebruiken. Dus ook de e-mailadressen die je nu al gebruikt. Het enige dat even aangepast moet worden zijn de servergegevens in je mailprogramma. Uiteraard helpen wij je hierbij als dat nodig is.

Kan ik Office365 blijven gebruiken?

Dat kan! Office365 is een populair programma onder onze klanten. Wij kunnen je mail instellen zodat het rechtstreeks naar je cloudomgeving gaat.

Is het mogelijk om mijn zakelijke e-mail naar mijn prive e-mailadres door te sturen?

Ja hoor, dat is geen probleem. Wij zorgen ervoor dat je zakelijke e-mailverkeer en websiteverkeer (contactformulier, etc) naar je prive e-mailadres wordt doorgestuurd. Zo zorg je er voor dat alles overzichtelijk op één plek binnenkomt.

Roundcube webmail.

Wat is Roundcube webmail?

Roundcube webmail is een online programma of website waar jij, overal ter wereld vanaf elk apparaat, computer of zelfs mobiele telefoon al jouw email kunt lezen en versturen. Je hoeft enkel je emailadres en bijbehorend wachtwoord in te voeren waarna jij volledig toegang hebt tot jouw email. Hierin kun jij ook gebruik maken van al jouw contact personen. De Roundcube webmail van SSIO-ONLINE is zeer uitgebreid met extra gratis features boven de standaard features.Wij leveren Roundcube standaard bij onze websites.

Een overzicht:

  • Nieuwe skins/layouts zijn toegevoegd (Apple skin, Outlook skin, Android skin en meer). > De skin kan je wijzigen door in de webmail op “Instellingen” te klikken, naar “Gebruikersinterface” te gaan en hier de huidige skin te selecteren zodat je deze kunt wijzigen.
  • Agenda mogelijkheid waarin jij jouw afspraken simpel kan bijhouden en beheren.
  • Actuele nieuwsberichten kunnen via een ingevoerde feed weergegeven worden
  • Uitgebreide handtekening maker waarmee jij gemakkelijk een persoonlijk onderschrift maakt.
  • Weerberichten worden live per locatie weergegeven
  • Betere mobiele weergave zodat jij gemakkelijker via een mobiel kunt werken

Wat zijn de voordelen van Roundcube webmail?

  • Je hebt geen email programma nodig en kunt je email overal ter wereld uitlezen
  • Je email blijft veilig opgeslagen op de veilige servers van SSIO-ONLINE
  • Eenvoudig en snel in gebruik

Wat is Roundcube?

Roundcube is een uitgebreide webmail applicatie. Het programma heeft veel instelmogelijkheden met betrekking tot het versturen en ontvangen van uw e-mail berichten. Standaard configureren wij je nieuwe Roundcube omgeving met een spamfilter. De spamfilter filtert alle ongewenste e-mails uit je mailbox.

Hoe log ik in op Roundcube webmail?

Inloggen op Roundcube is bij SSIO-ONLINE heel gemakkelijk en kan op meerdere manieren.

  • Optie 1. Inloggen via SSIO-ONLINE: Klik in het top-hoofdmenu op ‘Inloggen webmail” (Over ons). Nu kom je direct op de inlogomgeving van Roundcube.
  • Optie 2. Inloggen via je eigen website Roundcube omgeving. Dit doe je door naar je eigen website url/webmail te gaan. Bijvoorbeeld: “www.domeinnaam.nl/webmail“. Hier log je in met de gegevens die je van ons hebt ontvangen.
  • Optie 3. Inloggen via je eigen website Roundcube omgeving. Dit doe je door naar je eigen website url/webmail te gaan. Bijvoorbeeld: “www.domeinnaam.nl/Roundcube“. Hier log je in met de gegevens die je van ons hebt ontvangen.

Hoe wijzig ik mijn email wachtwoord via Roundcube?

Het is mogelijk om het wachtwoord van je email account te wijzigen via Roundcube instellingen.

Stap 1.

Zodra je ingelogd bent in roundcube dien je naar instellingen te gaan.

Stap 2.

In het instellingen scherm zie je onderaan het lijstje staan “Wachtwoord“. Klik hier op.

Stap 3.

Zodra je daar op geklikt hebt, krijg je een nieuw overzichtje te zien. Hierin kun je het oude wachtwoord invoeren en het nieuwe wachtwoord.

Zodra je dit opgeslagen hebt kun je direct je nieuwe wachtwoord gebruiken!

Kom je er nou echt niet uit? Maak je geen zorgen en neem contact op met het Webcare team! Wij doen het graag voor je.

Hoe importeer en exporteer ik een adresboek in Roundcube?

Stap 1.

Log in op jouwdomeinnaam.nl/roundcube met jouw eigen email adres en wachtwoord.

Stap 2.

Vervolgens klik je rechtsboven aan op Adresboek, waarna je de volgende pagina te zien krijgt:

Stap 3.

Je ziet nu links al jouw contact personen staan. Bovenaan zie je de knop exporteren staan. Je klikt hier op waarna jouw PC een contacts.vcf download met daarin al jouw contact personen/adresboek. Het exporteren is nu gelukt!

Stap 4.

Vervolgens ga je naar domeinnaam.nl/webmail en log je opnieuw in met jouw eigen email adres en wachtwoord.

Stap 5.

Eenmaal ingelogd, ga je bovenaan naar Adresboek en zie je hetzelfde scherm als net. Je ziet nu links bovenaan de knop importeren staan.

Stap 6.

Je klikt op de knop importeren, kiest het contacts.vcf bestand en vult de vervolgvragen naar wens in. Je kan dit eventueel ook zo laten staan. Vervolgens importeer je het bestand en zijn al jouw contact personen terug op onze centrale webmail server die overal ter wereld bereikbaar is.

Kom je er nou echt niet uit? Maak je geen zorgen en neem contact op met het Webcare team! Wij doen het graag voor je.

CMS / Website beheer omgeving.

Welk CMS gebruiken jullie?

Ssio Online werkt voornamelijk met het WordPress CMS (content management systeem oftewel website beheer omgeving) in combinatie met Avada. Dit maken wij volledig op maat en ontwerpen wij alles naar jouw wensen en huisstijl. WordPress is op dit moment het meest populaire CMS systeem ter wereld. Dat is niet vreemd, aangezien het zeer gebruiksvriendelijk is en wordt ondersteund door een enorme community. Daarmee is het dan ook uitstekend geschikt voor startende- en mkb ondernemingen met een kleiner budget, maar wel met hele grootse ambities! Waarom zou je voor wat anders kiezen?

Voorbeelden van bekende WordPress websites in Nederland en buitenland: NRCnext, The voice of Holland, iCulture, Radio 538, d66, PlayStation, Rolling Stones, Ford, CNN, Time, Sony Music en Spotify

Heb ik licentie kosten?

Aangezien WordPress een open-source platform is, worden er geen licentie kosten berekend. En dat is natuurlijk fijn. Daarnaast betekent open source ook dat doorontwikkeling over het algemeen toegankelijker is en sneller kan worden gerealiseerd. Een groot voordeel dus.

Kan ik zelf een Wordpress website maken?

Als je de tijd en zin hebt om je te verdiepen in Wordpress kan je een eind komen, maar vaak wordt het toch veel te makkelijk geschetst. Een goede, veilige, snelle, gebruiksvriendelijke & vooral effectieve website realiseren en onderhouden, betekent vaak meer dan een WordPress CMS met een gratis of gedownloade thema. Ons advies: ben je een hobbyist, heb je er tijd voor en zin om je er in te verdiepen, ga dan lekker zelf aan de slag. Ben je een ondernemer en afhankelijk van je website? Bezoeken klanten jouw website? (ofwel inkomsten), leg het dan bij een specialist neer (bij voorkeur ons, wij zijn de experts die het namelijk graag voor je doen). Neem van ons aan, een professioneel, goed ingerichte, gebruiksvriendelijke en snelle website zal zichzelf heel snel terugverdienen!

Werkwijze van Ssio Online.

Hoe lang duurt het bouwen van mijn website?

Zodra onze webbouwers alle afbeeldingen en teksten binnen hebben gekregen rekenen wij ongeveer 1 week.

Hoe bestel ik een website bij jullie?

Een website bestellen gaat heel makkelijk!

Vraag eerst vrijblijvend een offerte aan of neem contact op met onze klantenservice.

  1. Zodra we een akkoord hebben gekregen gaan we je wensen, eventuele aanvullingen en vormgeving doornemen.
  2. Wij verhuizen je bestaande domeinnaam of registreren je nieuwe domeinnaam.
  3. Aan de hand van jouw wensen, huisstijl en logo gaan we aan het ontwerp beginnen.
  4. Onze webbouwers beginnen met het bouwen van je website. Wij vullen je website/pagina’s met alle aangeleverde afbeeldingen en teksten.
  5. Samen bekijken we je nieuwe website en doen nog eventueel een aanpassingsronde.
  6. Als alles ‘Good to Go’ is, activeer je eenvoudig het gekozen Hosting of Webcare Toaal pakket via de website.
  7. Je website gaat live. Klaar voor online succes!

Moet ik langskomen of komen jullie naar mij toe?

Alles is mogelijk bij Ssio Online.

Het grote verschil ten opzichte van andere webdesignbureaus is dat wij de voorkeur geven aan persoonlijk contact. Wij spreken dus graag met je af om je te leren kennen. Tevens maak je via deze weg direct kennis met je persoonlijk assistent. Waar je ook gevestigd bent, wij werken door heel Nederland en komen, zonder extra kosten, naar je toe op een dag en tijdstip dat het jou het beste uitkomt. Waarom wij hiervoor kiezen? Omdat we betrokken willen zijn, samen met jou en voor jouw onderneming.

Langskomen mag natuurlijk ook. Onder het genot van een kopje koffie en in een informele setting ontvangen we je graag om alles door te nemen.

Liever via telefoon en e-mail? Ook dat is mogelijk. Door onze effectieve werkwijze zorgen wij dat alles soepel en vlekkeloos verloopt. Heb je achteraf de voorkeur om nog even samen om de tafel te zitten, dan komen we alsnog naar je toe.

Uiteraard is een combinatie van deze opties ook mogelijk.

Op welk moment kan ik een factuur verwachten?

Nadat wij een akkoord hebben om je nieuwe website te bouwen ontvang je binnen 24 uur een digitale factuur (PDF en per e-mail). In deze factuur vragen wij om een (aan)betaling van minimaal 50% over het totaalbedrag. Zodra wij je eerste (aan)betaling hebben ontvangen gaat ons team van designers direct aan de slag met je website. De tweede (deel)factuur ontvang je tijdens de ontwikkelingsfase en dient betaald te zijn voor activering/live gaan van de website.

Wanneer betaal ik voor het Webcare Totaalpakket?

Iedere eerste dag van de (nieuwe) maand zullen wij, middels automatische incasso, het bedrag van je rekening afschrijven.

Kan ik het Webcare Totaalpakket via een automatische incasso betalen?

Ja, zodra je een nieuwe website besteld hebt kun je zelf het gekozen Webcare Totaalpakket activeren. Dit doe je heel eenvoudig via onze website.

Ga naar Webcare Totaal, selecteer het gewenste pakket en reken de eerste maand af via onze online kassa. Na je eerste betaling zal het d.m.v. een automatische incasso verlopen.

360° SocialCare – Social Media Beheer.

Social media beheer. Wat is 360° SocialCare?

In het eerste kwartaal van 2018 introduceerde wij een gloednieuwe socialmediadienst onder de naam “360° SocialCare”. Met deze socialmediadienst nemen onze experts het beheer van jouw (o.a.) Facebook bedrijfspagina onder hun hoede. Een kleine greep van wat je van “360° SocialCare” kan verwachten. Wij nemen je socialmedia wensen door, bespreken we alle mogelijkheden, maken onze experts een op maat gemaakte strategie en creëren we daarbij content voor op je pagina. Een prachtige extra service die we graag aan onze klanten bieden.

Merkregistratie.

Wat houdt een merkregistratie precies in?

Je merk wordt opgenomen in het officiële Benelux merkenregister en je ontvangt een registratiebewijs. Met een merkregistratie kun je stappen ondernemen tegen concurrenten die je merk misbruiken (bijv. namaak en piraterij). Je kunt het ® teken gebruiken. Dat wekt het vertrouwen van je klanten.

Wat zijn de kosten?

Eenmalig €449,- ex. btw (€543,29 incl. btw) voor een Benelux Merkregistratie met een inschrijving in 3 klassen. Deze heeft een geldigheid van 10 jaar. De kosten zijn inclusief een vooronderzoek om te bepalen of de inschrijving succesvol kan zijn. Mocht dit vooronderzoek een negatief advies opleveren, dan ontvang je de kosten voor de merkregistratie gewoon terug.

Betalen van merkregistratie

Met het invullen en verzenden van het aanvraagformulier plaats je een opdracht om je gewenste merknaam te registreren. Na de aanvraag ontvang je van ons een factuur voor deze dienst: eenmalig €449,- excl. btw (€543,29 incl. btw). Nadat de factuur is voldaan, zetten wij de merkregistratie in gang.

Waarom heb ik een merkregistratie nodig?

Een domeinnaam inschrijving zelf creëert geen merkrecht en dus geen bescherming. Door je naam als merk vast te leggen in het Benelux Merkenregister heb je het beste wapen in handen om op te treden tegen iedereen die zonder toestemming met jouw naam aan de haal gaat. Een praktijkvoorbeeld is dat je hierdoor kunt voorkomen dat mensen op jouw merknaam adverteren.

Hoe gaat merkregistratie in zijn werk?

Nadat je het aanmeldformulier hebt ontvangen en de factuur hebt voldaan, zetten wij de merkregistratie in gang. Dit begint met een vooronderzoek en een advies tot inschrijving. Vervolgens wordt de aanvraag voor de merkregistratie ingediend bij het BBIE. Ongeveer een maand later ontvang je een update of de registratie is geslaagd. Vervolgens is er nog een periode van 2 maanden waarin mensen bezwaar kunnen maken. In de praktijk duurt het gehele traject drie tot vijf maanden. Je wordt gedurende de hele periode op de hoogte gehouden over de vorderingen.

Voor wie is een merkregistratie bedoeld?

Voor iedereen die van plan is om commerciële activiteiten uit te gaan voeren onder een bepaalde bedrijfs-, product, en/of merknaam.

Is een KvK-inschrijving ook geldig als merkregistratie?

Zowel een Kamer van Koophandel inschrijving als een domeinnaam registratie geven geen bescherming aan de benaming; product- en bedrijfsnamen worden (juridisch) slechts beschermd middels een merkregistratie.

Kan na mijn merkregistratie de naam als domeinnaam nog steeds in andere landen geregistreerd worden?

Ja, dit kan. Door jouw merkregistratie kun je hier wel direct tegen optreden en verbieden dat de domeinnaam gebruikt wordt in jouw branche, binnen de Benelux!

Krijg ik de melding als mijn merk ergens als domeinnaam geregistreerd wordt?

Nee, hier ontvang je geen automatische melding van. Wel worden er door andere bedrijven services geleverd die dit voor je uit handen nemen.

Er bestaat al een merkregistratie in een andere branche. Kan ik dit merk in mijn eigen branche vastleggen?

Als jouw benaming al door iemand anders als merk is geregistreerd maar voor een geheel andere branche is dat (juridisch) geen probleem.

Mijn merk is in een ander land geregistreerd. Kan ik alsnog een Benelux merkregistratie doen?

Indien jouw benaming buiten de Benelux (bijvoorbeeld Duitsland) al door iemand anders als merk is geregistreerd, kan jij de benaming zonder problemen voor de Benelux als merk registreren en gebruiken.

Ik heb een merkregistratie, maar iemand anders gebruikt toch mijn naam. Wat kan ik nu doen?

Met een merkregistratie kan je iemand die jouw (product-/ bedrijfs)naam gebruikt, wettelijk aanschrijven en verder gebruik verbieden.

Mijn bedrijf is van naam veranderd of ik ga een andere branche betreden. Wordt mijn merkregistratie aangepast?

Nee, een bestaande merkregistratie kan niet worden aangepast. Bij (product-/ bedrijfs)naamswijziging dient ter bescherming de veranderde/nieuwe benaming opnieuw als merk geregistreerd te worden; hetzelfde geldt als je je in een andere branche gaat begeven (nieuwe merkregistratie voor de betreffende branche).

Bij registratie van merknaam + logo, wat wordt dan precies beschermd?

Zowel de naam als het logo worden dan beschermd.

Onze Voorwaarden. Eerlijk en duidelijk. Je vindt ze hier.

De Algemene Voorwaarden van Ssio Online.

Bekijk onze Algemene Voorwaarden. (PDF)

Bekijk onze Algemene Voorwaarden. (Pagina)

Kan je geen PDF lezen? Dan heb je waarschijnlijk een PDF Viewer nodig. Download deze hier gratis. Neem anders contact op met ons op: 085-0605599

Cookie en Privacybeleid van Ssio Online

Bekijk het Cookie en Privacybeleid. (Pagina)

Merkregistratie voorwaarden

Algemene voorwaarden bij merkregistratiedienst van SSIO-ONLINE

  1. Alle opdrachten worden met terzijdestelling van de artikelen 7:404 en 7:407 lid 2 BW uitsluitend aanvaard en uitgevoerd door SSIO-ONLINE (KvK nr. 66847680).
  2. Iedere aansprakelijkheid van SSIO-ONLINE is immer beperkt tot het bedrag dat in het desbetreffende geval door de (beroeps)aansprakelijkheidsverzekering(en) wordt uitbetaald, te vermeerderen met het bedrag van het eigen risico dat ingevolge de polisvoorwaarden niet ten laste van de verzekeraars is.
  3. SSIO-ONLINE is bevoegd om in naam van en voor rekening van de opdrachtgever voor de uitvoering van de werkzaamheden derden in te schakelen. SSIO-ONLINE zal bij het inschakelen van derden zoveel mogelijk tevoren overleg plegen met de opdrachtgever.
  4. Alle bedingen in deze algemene voorwaarden zijn mede gemaakt ten behoeve van de bestuurder(s) van SSIO-ONLINE.
  5. De uitvoering van de overeenkomst van opdracht geschiedt uitsluitend ten behoeve van de opdrachtgever. Derden kunnen aan de inhoud van de verrichte werkzaamheden geen rechten ontlenen.
  6. Betaling van declaraties van SSIO-ONLINE dient zonder opschorting of verrekening te geschieden binnen 14 dagen na factuurdatum. Alle (buiten)gerechtelijke kosten die verband houden met de invordering van de declaraties komen voor rekening van de opdrachtgever. Indien de declaratie niet binnen 18 dagen is voldaan, is SSIO-ONLINE gerechtigd om zonder aankondiging de merkregistratie te annuleren.
  7. De in de kostenbegrotingen vermelde tarieven voor het inschrijven van intellectuele eigendommen in de intellectuele eigendom registers omvatten uitsluitend de kosten van het indienen van het verzoek tot inschrijving in de betreffende registers; hierbij zijn de standaard taksen van overheidswege en eventuele kosten van ingeschakelde derde partijen inbegrepen. Overige kosten -bijvoorbeeld kosten voor juridisch advies en juridische begeleiding op het gebied van onder andere geschillenbeslechting en bezwaar-/oppositieprocedures- vallen niet onder de voornoemde tarieven en zullen apart aan de opdrachtgever in rekening worden gebracht middels het geldende uurtarief.
  8. SSIO-ONLINE heeft het recht de door hen gehanteerde tarieven tussentijds te wijzigen; bij nog niet voltooide opdrachten is de opdrachtgever dan vrij zijn opdracht te beëindigen.
  9. Bij tussentijdse beëindiging van de werkzaamheden die het gevolg zijn van de opdracht van de opdrachtgever worden slechts de taksen van overheidswege gerestitueerd, mits ze nog niet opeisbaar zijn.
  10. Op de rechtsverhouding tussen de opdrachtgever en SSIO-ONLINE is Nederlands recht van toepassing. Geschillen worden beslecht door de bevoegde Nederlandse rechter.

Staat je vraag er niet tussen.
Stel hem aan ons Webcareteam.

Een website laten maken is niet iets wat je iedere dag doet. Waarschijnlijk heb je dan ook een hoop vragen over wat je precies krijgt of nodig hebt. Staat jouw vraag er niet tussen? Laat het ons weten. Chat of bel met ons 085-0605599 (altijd vrijblijvend). Je kan ook je vraag via ons vragenformulier toesturen. Wij beantwoorden deze zo snel mogelijk!